Tiskové zprávy

Získali jsme PENNY

2 minuty čtení
Marie hošťálková
Marie Hošťálková
Business factory ulovila dalšího významného klienta: penny
Marketingová agentura Business Factory právě oznámila novou spolupráci s obchodním řetězcem PENNY, který má přes 420 prodejen po celé České republice. Agentura využije svého kreativního přístupu a know-how k oslovení nového publika a rozšíření povědomí o značce Penny na sociálních sítích. Zároveň se také v komunikaci zaměří na mladší publikum a představení nových produktů.
2 minuty čtení
Marie hošťálková
Marie Hošťálková

Nový směr pro PENNY

Obchodní řetězec PENNY, známý svým sloganem „Nakupujte hezky česky“, pověřil marketingovou agenturu Business Factory správou své komunikace na sociálních sítích. Business Factory představí PENNY nejen jako moderního průkopníka v oblasti kvalitních potravin, ale také jako společnost aktivně přispívající ke zlepšování života společnosti.

“Agentura Business Factory nás ve výběrovém řízení zaujala svým nadšením a přístupem. Věříme, že nám pomůže dále posouvat komunikaci na sociálních sítích včetně oslovení nových zákazníků.“

Vít vojtěch, vedoucí strategického marketingu penny

Cíle spolupráce

V rámci dvouleté spolupráce se Business Factory zaměří na kampaně na sociálních sítích, a to zejména na Facebooku a Instagramu. Ty budou klíčovým nástrojem pro:

  • přiblížení nového obrazu značky zákazníkům,
  • oslovování zákazníků a budování pevnějších vztahů s nimi.
  • komunikaci kvality a společenské hodnoty značky.
Business factory ulovila dalšího významného klienta: penny
Business factory ulovila dalšího významného klienta: penny
Business factory ulovila dalšího významného klienta: penny
Business factory ulovila dalšího významného klienta: penny
Business factory ulovila dalšího významného klienta: penny
Business factory ulovila dalšího významného klienta: penny
Business factory ulovila dalšího významného klienta: penny

Kreativní kampaně

Zároveň svou komunikací chce Business Factory otevřít cestu k mladší generaci, představit zajímavý sortiment značky PENNY, a také její dlouhodobé kampaně s celospolečenským dopadem. Ty zahrnují například edukaci na téma plýtvání potravinami, ochranu včel a propagaci zdravého životního stylu pod záštitou projektu Běhej Lesy. Kromě toho je PENNY také generálním partnerem české fotbalové reprezentace. Tímto navázal na dlouholetou spolupráci s FAČR, kde podporuje tento sport na všech úrovních, od mládežnických fotbalových týmů až po týmy seniorské kategorie.

„Partnerství s obchodním řetězcem PENNY pro nás přináší zcela novou příležitost. Tato spolupráce nám umožní využít naše know-how k tomu, abychom efektivně zviditelnili PENNY na sociálních sítích a přiblížili jejich produkty a hodnoty širšímu publiku.”

jan pátek, ceo business factory

Tisková zpráva
ke stažení.

Stáhnout zde
Jan-pátek-kontakt-bf
Sdílet tento článek

Přečti si víc článků z kategorie

Categories - mobile
Kontakt