Získali jsme PENNY
Nový směr pro PENNY
Obchodní řetězec PENNY, známý svým sloganem „Nakupujte hezky česky“, pověřil marketingovou agenturu Business Factory správou své komunikace na sociálních sítích. Business Factory představí PENNY nejen jako moderního průkopníka v oblasti kvalitních potravin, ale také jako společnost aktivně přispívající ke zlepšování života společnosti.
Cíle spolupráce
V rámci dvouleté spolupráce se Business Factory zaměří na kampaně na sociálních sítích, a to zejména na Facebooku a Instagramu. Ty budou klíčovým nástrojem pro:
- přiblížení nového obrazu značky zákazníkům,
- oslovování zákazníků a budování pevnějších vztahů s nimi.
- komunikaci kvality a společenské hodnoty značky.
Kreativní kampaně
Zároveň svou komunikací chce Business Factory otevřít cestu k mladší generaci, představit zajímavý sortiment značky PENNY, a také její dlouhodobé kampaně s celospolečenským dopadem. Ty zahrnují například edukaci na téma plýtvání potravinami, ochranu včel a propagaci zdravého životního stylu pod záštitou projektu Běhej Lesy. Kromě toho je PENNY také generálním partnerem české fotbalové reprezentace. Tímto navázal na dlouholetou spolupráci s FAČR, kde podporuje tento sport na všech úrovních, od mládežnických fotbalových týmů až po týmy seniorské kategorie.