Kreativa

Měníme nejen herní svět

3 minuty čtení
Marie hošťálková
Marie Hošťálková
Business factory a yenkee: obsah pro hráče i manažery
Ve světě počítačových her, kde každá milisekunda rozhoduje, potřebují hráči spolehlivou herní výbavu. A tady má své místo na českém trhu značka YENKEE. Od února 2024 se na komunikaci značky podílí Business Factory. Ta podporuje YENKEE v komunikaci na sociálních sítích a zvyšuje její prestiž i v kancelářích.
3 minuty čtení
Marie hošťálková
Marie Hošťálková

Značka pro gamery i manažery

Již 13 let působí značka YENKEE na českém trhu a její logo je  dobře známé mezi hráči. Ale věděli jste, že YENKEE vyrábí také digitální příslušenství pro kanceláře? O komunikaci značky YENKEE se už půl roku stará Business Factory s jasným cílem – zvýšit povědomí o značce na sociálních sítích, rozšířit její dosah a kreativně představit zákazníkům i méně známé kancelářské vybavení YENKEE.

Nová komunikace s něčím "navíc"

Spolehlivost. Funkčnost. Estetika. To je “svatá trojice” provázející YENKEE. Business Factory tyto atributy zdůrazňuje v digitálním marketingu i prostřednictvím příspěvků, které zákazníkům pomáhají navnímat i technické parametry jednotlivých produktů. Zároveň ve své komunikaci nově YENKEE s Business Factory po boku zdůrazňuje zajímavé triky, kterými jejich výrobky usnadňují nebo zpříjemňují život svým uživatelům.

Business factory a yenkee: obsah pro hráče i manažery
Business factory a yenkee: obsah pro hráče i manažery
Business factory a yenkee: obsah pro hráče i manažery
Svět YENKEE: Jak tvoříme obsah

"Naší strategií není jen sdílení produktů značky YENKEE, ale i poskytování hodnotného obsahu, kde samotný produkt není hlavním tématem. Sdílíme užitečné rady a tipy, které přispívají k budování loajální komunity YENKEE a posilují pozitivní vnímání značky. Snažíme se o aktivní zapojení sledujících a interakci s nimi přímo na sítích.

Zavedli jsme sérii příspěvků nazvanou 'Zpátky do minulosti', která spojuje YENKEE produkty se zábavou a vzděláním. Uživatelé se tak mohou vrátit k různým situacím ze svého života a snadněji se s obsahem ztotožnit. Takový obsah nepůsobí prodejně, ale fanoušky baví a tvoří image značky. Třeba facebookový příspěvek o změnách způsobů poslechu hudby, který je tady v článku jako ukázka, dosáhl engagement rate 11,25 %. To je skvělý výsledek."


Business factory a yenkee: obsah pro hráče i manažery

"Díky profesionálnímu přístupu Business Factory a kreativním strategiím jsme zaznamenali výrazný nárůst zapojení našich sledujících a posílení povědomí o značce. Jejich schopnost cíleně oslovovat naši cílovou skupinu a efektivně komunikovat naše hodnoty a produkty je pro nás neocenitelná."

VÁCLAV JEŽDÍK, SENIOR BRAND MARKETING MANAGER YENKEE
Sdílet tento článek

Přečti si víc článků z kategorie

Categories - mobile
Kontakt