Inspirováni
výkonem

Růstu podřizujeme vše od vývoje technologií přes tvorbu značek třeba až po videoprodukci.

Návratnost investic

Přesně cílíme a o vaše investice se neustále staráme, aby peníze nepřišly nazmar.

Síla značky

Pomáháme firmám budovat jejich značky a dlouhodobé vztahy se zákazníky.

Noví zákazníci

Dáme o vás vědět a rozšíříme viditelnost vaší značky tak, aby se o ní dozvědělo více lidí.

Udržitelný růst

Zasejeme semínko růstu – naší i vaší ultimátní motivace. A důkladně analyzujeme, co a jak jej generuje.

Platformy, na
kterých jsme doma

Jako pro výkonnostní specialisty je pro nás zásadní ovládat

všechny klíčové komunikační kanály

  • Služby

    Meta Business Partner

    V roce 2014 jsme se jako jedni z prvních 50 firem na světě stali partneři Facebooku pro reklamu a partnerství si držíme dodnes.

  • Služby

    Google Partner

    Jsme věrní partneři Google již od roku 2004. Veškeré výhody našeho partnerství nabízíme všem našim klientům.

  • Služby

    TikTok Partner

    S TikTokem spolupracujeme od roku 2020, kdy přišel do ČR. Díky partnerství máme nadstandardní podporu pro naše klienty.

  • Služby

    Heureka

    Jsme certifikovaný partner Heureky, největšího cenového srovnávače a nákupního rádce v Evropě.

STRATEGIE

Budovat značku bez strategie je jako hrát fotbal se zavázanýma očima. Své cenné marketingové výstupy vystřílíte naprázdno a publiku budete akorát pro smích. Pečlivě promyšlená strategie vaše úsilí správně nasměruje a rozpočtu dá smysl.

Marketingový mix

Proč je pro vás důležitý?


Abyste si ujasnili, kde se nacházíte a kam se chcete pohnout.

Jak zjistit, že potřebujete marketingový mix?


Snadno. Určitě potřebujete, pokud to myslíte s marketingem vážně. Ať už jste softwarový startup, výrobce bio produktů z včelího vosku nebo Mercedes Benz.

Služby

Co pro vás můžeme udělat?


Nejdříve společně vytyčíme čtyři klíčové základní pilíře vašeho byznysu.

  1. Produkt nebo služba, kterou nabízíte.
  2. Cena za danou službu nebo produkt.
  3. Způsoby propagace.
  4. Místo, kde si produkt či službu může pořídit vaše cílová skupina.

Jednotlivé elementy se ale v průběhu času přirozeně mění – a vy na to musíte umět reagovat.

Ze začátku si proto každý prvek do detailů rozebereme. Postaráme se o smysluplné nastavení cenové politiky. Zajistíme, aby produkty byly dostupné tam, kde se pohybuje vaše publikum – ať už fyzicky či online. Máme pro vás připravenou strategii distribuce, která vám otevře nové příležitosti. Samotná propagace je pak kombinací striktních dat, poctivých insightů a kreativity.

Expanze na nové trhy

Co pro vás můžeme udělat?


To, co jsme udělali pro naše klienty v téměř 60 zemích světa (mimo jiné v USA, Velké Británii, Francii, Irsku či na Ukrajině). Připravíme pro vás průzkum zahraničního trhu, posoudíme vaše reálné šance na úspěch a následně vám pomůžeme překonat kulturní a jazykové bariéry. Navrhneme strategii specifickou pro daný trh – ať už jde o název produktu nebo mediální kanály, které využijeme k jeho propagaci.

Proč je pro vás důležitá?


Protože cítíte, že to, co děláte, má potenciál uspět i mimo váš region.

Kdy, jak a zda vůbec se do expanze pouštět?


Odpovědi na tyto otázky vám poskytne pouze komplexní průzkum trhu, ideálně v kombinaci se zkušenostmi v dané zemi. Ve stále propojenějším světě je expanze klíčovým prvkem pro růst byznysu, a teoreticky má šanci každý – na druhou stranu produkt, který skvěle funguje ve Střední Evropě, bude před uvedením do Asie možná potřebovat jisté úpravy. Jinými slovy: řekněte nám, co nabízíte a my vám poradíme, kam s tím.

Služby

Plánování médií

Co pro vás můžeme udělat?


V médiích máme přehled a kontakty. Zakládáme si ale hlavně na datech. Díky tomu jednoduše víme kam a kolik se do nákupu mediálního prostoru vyplatí investovat. A to je skvělá zpráva pro vás. Informace o tom, které mediální kanály jsou pro vaše kampaně vhodné a které v danou chvíli nemají smysl, budete mít z první ruky.

Proč je důležité plánovat média?


Protože nakupovat reklamní prostor bez plánu je mrhání rozpočtem.

Co když vůbec nevíte, kolik a kam investovat?


To je úplně běžná situace většiny firem, které s nákupem mediálního prostoru nemají žádné nebo jen špatné zkušenosti. Média ale nejsou váš nepřítel – tím je nesprávně zvolená strategie nákupu.

Služby

Komunikační strategie

Co pro vás můžeme udělat?


Upřesníme si, co přesně chcete světu (tedy svým klientům) dlouhodobě sdělovat. Poté společně určíme váš tone of voice – způsob, jakým jako značka budete mluvit. Nastavíme si intenzitu komunikace a komunikační kanály, kde se můžete setkat s vaší cílovou skupinou a vést s ní dialog. A naopak eliminujeme ty kanály, které pro vás smysl nemají – čímž ušetříme peníze pro efektivnější aktivity. Cílem je, abyste komunikovali jasně, relevantně a konzistentně tam, kde vaše cílovka ráda tráví čas.

Proč je to pro vás důležité?


Protože lidé si vás pamatují podle toho, jak s nimi komunikujete – přesně jako v osobním životě.

Jak objevit unikátní způsob komunikace vaší značky?


Existuje řada nástrojů a aktivit, díky kterým to spolu zjistíme. Důležité je propojit přirozenou povahu vaší značky se způsobem komunikace, který se zamlouvá cílovce a hlavně být slyšet tam, kde ji reálně můžete potkat. Zní vám to složitě? Nebojte, hledání hlasu vaší značky je mnohem zábavnější než se na první pohled může zdát. A jakmile ho jednou objevíte, bude se vám se zákazníky komunikovat jedna báseň.

Služby

Marketingový výzkum

Co pro vás můžeme udělat?


Marketingový výzkum umí značkám i agenturám otevřít oči. Podíváme se proto na chování spotřebitelů i konkurence a vytáhneme pro vás informace z trhu. Děláme to prostřednictvím kvantitativních i kvalitativních výzkumů, které zahrnují rozličné metody – třeba fokus grupy nebo hodnocení spotřebitelského chování. Navíc využijeme naše přístupy do nejrůznějších analytických nástrojů. Ve finále pak budeme disponovat nákladem informací, díky kterým pro vás můžeme postavit vítěznou strategii.

Jak zjistit, co přesně potřebujete zkoumat?


Průzkum může být užší i rozsáhlý. Společně se podíváme na to, s jakými informacemi aktuálně disponujete, projdeme si vaše cíle a tomu přizpůsobíme následné aktivity a vyhovující nástroje.

Služby

“Business Factory poskytuje Bauhausu efektivní řešení pro zlepšení viditelnosti naší značky na online platformách. Byl jsem ohromen úrovní nasazení, které je nám poskytováno po celou dobu naší spolupráce.”

Tomáš Dillenz, Bauhaus

Branding

Asi jste už x-krát četli, že nákupní rozhodnutí jsou založená na emocích. Víte ale, co je ovlivňuje? Branding. Ať už lze to, co nabízíte sníst, přečíst nebo obléknout, díky brandingu budou lidé vaši značku vnímat všemi smysly.

Vizuální identita

Proč je důležitá?


Vizuální identita je nejen otázkou designu, ale také klíčovým prvkem pro odlišení vaší značky ve světě plném konkurence. Je to první, co zaujme zákazníky a co v nich zanechá trvalý dojem. A první dojem uděláte jen jednou.

Co pro vás můžeme udělat?


Vizuální stránka vaší značky by měla odrážet její charakter a hodnoty, kterým věříte. Nejde přitom jen o logo, druh písma a barvy – to jsou jen kapitoly vašeho vizuálního příběhu. Připravíme pro vás design manuál, na základě kterého dokážeme dnes i v budoucnu jednoduše tvořit funkční a konzistentní vizuální komunikaci. Ať už to budou online bannery, dárkové předměty nebo prezentace vašeho byznysu na konferencích a eventech.

Kde začít s vyprávěním vašeho vizuálního příběhu?


Společně prozkoumáme, co tvoří vaši značku a co ji odlišuje od jiných. Na základě toho pak vytvoříme vizuální prvky, které budou vaši firmu reprezentovat napříč veškerými komunikačními kanály.

Brandové kampaně

Proč je pro vás důležité dělat brandové kampaně?


Kampaně vám pomohou kreativně, originálně a efektivně představit službu nebo produkt těm, které budou skutečně zajímat.

Co pro vás můžeme udělat?


Nejdříve si vezmeme na mušku cíle celé kampaně. A protože je nezbytné se na každou kampaň dobře připravit, nastavíme si časový harmonogram její tvorby i spuštění (tzv. launch). Pak pro vás sestavíme dedikovaný tým profíků – analytiků, stratégů a kreativců – kteří začnou kampaň vytvářet. Po spuštění kampaně naše práce zdaleka nekončí. Právě tehdy totiž začínáme měřit a sledovat její výsledky například pomocí brand liftů.

Jak zjistit, kdy a jak často je potřeba dělat kampaň?


Teoreticky lze kampaň spustit vždy, když uvádíte na trh nový produkt či službu. V praxi je to však mnohem komplexnější a do hry vstupuje řada faktorů. Proto vám po důkladné analýze trhu poradíme, kdy je nejvhodnější kampaň spustit.

Komunikace na sociálních sítích

Proč je pro vás důležitá?


V éře, kdy jsou sociální sítě běžnou součástí našich každodenních životů, je pro značky klíčové, aby se staly aktivní součástí této digitální komunity. Spojte se s lidmi tam, kde rádi tráví svůj čas – dostanete se tak blíže ke svým zákazníkům a vytvoříte pevnou komunitu kolem vaší značky. Zvýšíte nejen viditelnost a dopad vaší značky, ale vytvoříte i autentické a trvalé vazby s vaší cílovou skupinou.

Jak zjistit, které sociální sítě jsou pro vaši značku relevantní?


Sociální sítě se neustále mění a vyvíjejí. To samé platí i o potřebách jejich uživatelů a formátech, které může vaše značka na sítích využívat. Dnes už nejde jenom o Facebook, Instagram a LinkedIn. Podíváme se i na možnosti X, Waze, GoogleMaps nebo TikToku a poradíme vám, kde a proč byste měli být vidět.

Co pro vás můžeme udělat?


Vytěžit ze sociálních sítí maximum je především o strategickém přístupu, kreativitě a práci s daty. Navrhneme obsahovou strategii na míru vaší značce, vymyslíme obsah plný kreativních nápadů, díky kterým nezapadne a zajistíme, aby se dostal k vaší cílové skupině. Postaráme se o aktivní komunikaci se zákazníky a fanoušky a poradíme si hravě i s hatery. Výsledky naší práce vám pravidelně reportujeme a na jejich základě průběžně optimalizujeme strategii, aby vám přinášela opravdovou hodnotu.

Služby
Služby

Brand lift studie

Proč je pro vás důležitá?


Abyste věděli, zda vaše kampaně opravdu fungují.

Jak vytváříme brand lift studie?


Vše, co děláme, stojí na třech pilířích: zkušenosti, kreativita, data. Právě data nastavují spravedlivé zrcadlo každé kampani a ukazují značkám, zda byla efektivní či nikoli. Provádíme různé druhy měření, pomocí kterých zjistíte, jak se kampani povedlo změnit povědomí o značce (brand awareness), postoj ke značce (brand attitude), nákupní úmysly publika (purchase intent) nebo to, zda byla kampaň zapamatovatelná (ad recall).

Jak často byste měli studie provádět?


To závisí na konkrétní značce a vašich očekáváních. Důležité je provádět studie pravidelně – tím získáte možnost sledovat účinnost kampaní a změny v chování vaší cílovky v dlouhodobém horizontu. Navíc nashromáždíte dostatek dat, která vám pomohou optimalizovat každou následující kampaň.

Služby

Influencer marketing

Proč byste měli myslet na influencery?


Protože lidé věří lidem – a influencerům. Přeneste tuto důvěru na vaši značku a zvyšte tak přirozeně její hodnotu a povědomí o její existenci. Díky spolupráci s influencery zacílíte také efektivněji na své ideální publikum, se kterými mají tito tvůrci vybudovaný silný vztah a vědí přesně, jak je oslovit a zaujmout.

Jak vypadá spolupráce s influencery prostřednictvím Business Factory?


Jedna věc je disponovat databází českých influencerů (tu samozřejmě máme), druhá pak mít v ní přehled (ten máme taky). Navíc, dnes už to nefunguje tak, že známé osobě nastrčíte do ruky svůj produkt, poprosíte ji o video, a zákonitě vám porostou prodeje. Práce s influencery a online tvůrci si vyžaduje promyšlenou taktiku a trpělivost. Pomůžeme vám spojit se s lidmi, kteří vyznávají podobné hodnoty jako vaše značka, aby spolupráce s nimi působila přirozeně a měla dlouhodobý efekt. Komunikaci a smlouvy řešíme za vás a zodpovídáme i za jednotlivé výstupy.

Kolik stojí spolupráce s influenceri?


Efektivní spolupráce vůbec nemusí být ta nejdražší. Pro každou značku existuje kvalitní řešení, které je v rámci budgetu – od barteru po miliony.

Služby

Podcasty

Proč by vaše firma měla mít vlastní podcast?


Vlastní podcast vám pomůže budovat značku, sdílet expertizu a přitahovat nové zákazníky.

Jak probíhá tvorba podcastu?


Vymyslíme pro vás koncept podcastu, který bude fungovat se značkou, cílovou skupinou a očekávanými cíli. Navrhneme vizuální styl a vytvoříme 3D vizualizaci designu našeho podcastového studia. Následně pomůžeme s výběrem moderátora a zajistíme hosty dle vašich preferencí.

Natáčení probíhá v našem studiu v Praze a celé je v naší režii. Díky nejmodernějším technologiím a AI zvládneme podcast vyprodukovat během několika dní a následně zajistit jeho distribuci na všechny důležité platformy.

Jak vypadá podcast od Business Factory?


Mimo několika klientských podcastových sérií se můžete podívat například na náš vlastní podcast HolkyTalky, který tvoříme pro náš online magazín Jenzeny.cz.

Služby

“Spolupráce s Business Factory nám ukázala, že práce nekončí jen splněním zadání klienta. Jejich aktivní přístup a ochota přispívat nápady a strategiemi, nám pomáhá dosahovat našich cílů.”

Tomáš Havelka, Baťa

Performance

Každá kampaň je živý organizmus. A vítězí ta, která je nejlépe optimalizovaná. Víme to lépe než kdokoli jiný – právě díky optimalizaci kampaní jsme vyrostli v nadnárodní marketingovou agenturu a vytvořili vlastní nástroj performance marketingu, ROI Hunter.

Výkonnostní PPC kampaně

Čím pro vás mohou být PPC kampaně zajímavé?


Umožňují přesné cílení a rychlé výsledky.

Služby

Jak udělat opravdu úspěšnou PPC kampaň?


Přestože je dělá většina značek, pay-per-click kampaně nepřináší všem stejné výsledky. Správně řídit PPC kampaň je totiž umění – a zároveň věda. Ať už jde o výběr kanálů, přizpůsobení kreativy nebo nastavení a správu budgetu. Když už ale máte jednou PPC v malíku, dokáží vám poměrně rychle přinést výsledky. Proto za vás dohlédneme nejen na vizuální a textovou stránku a následné spuštění vašich PPC kampaní, ale i na to nejdůležitější – na jejich optimalizaci.

Kolik investovat do výkonnostní ppc kampaně?


Výhoda PPC kampaní spočívá v tom, že mohou přinést skvělé výsledky jak velkým firmám s milionovými rozpočty, tak lokálním podnikatelům, kteří mají na marketing vyčleněno pouze pár tisíc korun. Kde se v rámci tohoto širokého spektra nacházíte vy a co by pro vás mohlo fungovat nejlépe? Rádi vám poradíme.


Lead generation

Proč potřebujete lead generation kampaně?


Abyste zrychlili a zefektivnili práci vašich obchodníků.

Jak pro vás zabezpečíme leady?


Pro získání hot leads – zajímavých, relevantních kontaktů – je třeba nastavit a spustit poměrně specifický typ kampaní. Nejdříve si stanovíme, v jaké fázi nákupního rozhodování chceme potenciální klienty zachytit. Pak vybereme nejvhodnější kanály i formáty pro distribuci kampaně a budoucí klienty oslovíme obsahem, díky kterému s námi budou sdílet své kontaktní údaje.

Kde všude lze dělat lead generation kampaně?


Mohou to být kampaně na sociálních sítích či v e-mailu, nebo třeba specifické cílové stránky (landing pages). Nezřídka se jedná o kombinaci těchto a dalších kanálů. Stejně jako při jiných typech výkonnostních kampaní sehrává důležitou roli optimalizace.

Služby

E-mail Marketing

Co vám může přinést pravidelné rozesílání e-mailů?


To, že o svém produktu nebo službě dáte vědět velmi přesné cílovce, za velmi dobré peníze.

Jak děláme e-mail marketing u nás?


Můžete rozesílat e-maily s nabídkou produktů a odkazem na platební bránu nebo třeba newslettery, díky nimž zůstanete v kontaktu se svými odběrateli a budete je bavit novým, unikátním obsahem. Proto se nejdříve společně podíváme na to, jak e-mailový marketing zapadá do vaší celkové strategie, a poté definujeme jeho roli v procesu komunikace s vašimi stávajícími i budoucími zákazníky.

Dokážete si dělat e-mailové kampaně sami?


Ano. Vytvořili jsme na to totiž speciální nástroj pro malé i velké firmy. A zejména pro kamenné obchody a e-shopy. Díky Leadhub dokážete rychle a úplně jednoduše navrhnout, nastavit a cíleně rozeslat jakoukoli e-mailovou kampaň.

Služby

Srovnávače zboží

Proč je dobré být vidět na srovnávačích?


Protože všichni chceme nakoupit výhodně.

Služby

Jak dostat ze srovnávačů zboží více konverzí?


Být na srovnávačích úspěšný vyžaduje promyšlené kroky. Naštěstí můžete celý proces nechat v klidu na nás, od zalistování až po zvýšení výkonu. Postaráme se o všechny technické záležitosti, které jsou podmínkou pro to, aby pro vás srovnávače měli smysl. Neboli aby vám přinášeli co nejvíce objednávek a vaše produkty byli vidět na předních pozicích.

Na jaké srovnávače vás dostaneme? 


Pracujeme predevším s těmi nejvyužívanějšími – s Heureka.cz a Zbozi.cz. Na základě vašeho produktu vám ale můžeme doporučit a následně vás dostat i na další srovnávače zboží.

Marketplaces

Proč jsou pro vás důležité?


Aby vaše produkty byly rychle dostupné.

Jak vám pomůžeme s přechodem z e-shopu na marketplace?


Pokud uvažujete o rozšíření nabídky nebo o tom, že chcete svými produkty oslovit mnohem více lidí, než jste prostřednictvím e-shopu dokázali doposud, využijte marketplaces (tržiště). Centralizace a různorodost nabídek vyhovuje stále více uživatelům – vaše produkty se díky tomu mohou dostat k více než 300 milionům zákazníků z celé Evropy. Samozřejmě, přechod na tržiště je třeba správně uchopit.

Na které marketplaces umíme dostat vaše produkty?


Díky spolupráci s technologickým partnerem Omnicado můžeme vaše produkty nabízet prostřednictvím nejznámějších a nejověřenějších marketplaců, jako je Allegro, Mall, Kaufland, Heureka, Shoptet nebo Alza.

Služby

"Ve světě digitálního marketingu je nesmírně důležité mít spolehlivého partnera, který rozumí vašim potřebám a přináší výsledky, které přesahují očekávání. Měla jsem to štěstí, že jsem ho našla v Business Factory a naše zkušenost byla bezprecedentní. Od prvního dne bylo jasné, že to bude dlouhodobá spolupráce a že nám ulehčí hodně interní práce."

Renata Kroupová, Oslo Skin Lab

Kreativa

Šaty dělají člověka, značku dělá vizuální styl. V době přesycené informacemi, fotografiemi a videi je důležité, abyste pro svůj brand vytvořili takový design, který přitáhne pozornost cílovky. Protože jedna věc je vidět, a druhá skutečně vnímat.

Produktové focení

Proč si nechat nafotit produkt?


Protože víte, že je skvělý a chcete, aby to bylo jasné na první pohled.

Služby

Jak probíhá focení?


Pomocí speciální techniky můžeme vytvořit optimální podmínky pro focení přímo u vás, nebo přinést vaše produkty do našeho studia. K dispozici máme několik top fotografů, kteří se specializují na různé druhy produktových fotografií a portrétů. Není to ale jen o vytvoření kvalitních fotek pro váš e-shop – navrhneme pro vás i kompletní fotokoncepty a nafotíme katalogy produktů, kolekcí či výrobních postupů.

Jaké produkty má smysl fotit?


Jakékoliv. Dokážeme zaostřit na kolekci spodního prádla i na průmyslovou výrobu lodních ložisek.

Videoprodukce

Proč byste měli vaši značku ukázat i prostřednictvím videa?


Protože video je nejlepší způsob, jak vyprávět příběh vaší značky.

Co vše dokážeme natočit?

Napsat scénář a rozhýbat obrázky je krásná práce. To platí pro tvorbu všeho, co natáčíme: reels, menší animace, velké televizní spoty i UGC videa (user-generated content). Ještě před tím, než se do toho pustíme, si ale spolu probereme, čeho chcete díky videím dosáhnout a kolik času a peněz můžete do tvorby investovat. Na základě těchto kroků pak vybereme ty nejlepší videoformáty. Co takhle TikTokový sitcom?

Musíte mít na dobré video mamutí rozpočet?


Ne. Dnes už platí, že pro efektivní video nepotřebujete milionovou produkci, ale nápad za milion. A přijít s ním, to je naše práce

Služby

Animace

Jak vám může pomoci animace?


Jednoduše, rychle a efektně ukáže, co chcete lidem říct.

Je animace drahá?


Animace je hodně flexibilní a dá se s ní krásně vyhrát na téměř jakémkoliv prostoru. Samozřejmě záleží na tom, zda “jen” rozhýbeme vaše bannery nebo pro vás vytvoříme figurky do krátkých stop-motion videí. Ale na to, co pro vaši značku bude fungovat nejlépe, už přijdeme společně.

Jakou animaci pro vás připravíme?


Animace je skvělá například v náučných (explainer) videích, kde pomáhá názorně vysvětlit fungování služeb, produktů či celých procesů. Můžeme pro vás připravit animované bannery do online kampaní, oživit infografiky a dodat pohyb všemu, co do teď bylo statické. Pro přípravu animací obvykle stačí text či obsah – scénáře pro animaci i její vizuální podobu navrhneme sami.

Služby

Grafický design

Proč byste si měli dát záležet na grafickém designu vaší značky?


Protože vizuální atraktivita dokáže značce pomoci.

Služby

Co vše pro vás v rámci grafického designu připravíme?


Ve spolupráci s grafickými designéry můžeme od základu vybudovat vizuální identitu vaší značky. A pokud ji již máte definovanou, můžeme ji rozvíjet napříč médii a plně využít její potenciál. Ať už potřebujete připravit formáty pro kampaň na sociální sítě, billboardy, nadesignovat web nebo od základů změnit vizuální komunikaci, naši designéři si s tím poradí a přijdou s funkčním designem, který vás bude bavit.

Může být hezká grafika i funkční?


Rozhodně může. To, co hezky vypadá, by mělo i hezky fungovat. A na druhou stranu, proč by funkční věci neměly být vizuálně atraktivní? Všechny grafické prvky a uživatelské prostředí na webech či v aplikacích navrhujeme tak, aby uživatele navedly k požadované akci.

Interaktivní formáty

Proč o nich potřebujete uvažovat?


Protože chcete reklamu zábavnou, ne otravnou.

Jak náročné je vytvořit interaktivní formáty?


Programování pohyblivých, interaktivních bannerů není ta nejsložitější věc na světě, ale musíte vědět, jak na to. Nejčastěji jde o různé animace nebo hry. Tyto formáty se vám hodí hlavně do RTB kampaní (automatizovaný proces nákupu a prodeje reklamních prostorů v reálném čase pomocí aukce). Vítězí kreativita – proto pro vás naprogramujeme HTML5 formáty, se kterými může zákazník interagovat přímo v reklamě.

Jak lze měřit účinnost interaktivních reklam?


Stejně jako u ostatních formátů. A stejně jako u ostatních formátů vám doporučujeme udělat A/B testing a kampaně následně optimalizovat.

Služby

AR filtry

Jak mohou AR filtry pomoci vaší značce?


S AR filtry můžete ukázat zákazníkovi, jaké by to bylo, kdyby

Služby

Jaké AR filtry můžeme pro vaší značku vytvořit?


Možností je spousta. Vzpomeňte si třeba na Pokémon GO šílenství, které na krátkou dobu ovládlo i československé smartphony. Můžeme si však hrát i s jednoduššími formáty, jako jsou obličejové filtry, virtuální masky, komplexní animace a další vizuální změny. Tvorba AR filtrů pro různé značky nás baví natolik, že jsme pro ni vybudovali AR studio Xnauts. Poradíme vám, jak napasovat AR filtry na myšlenku vaší kampaně a oslovit díky nim cílovou skupinu. Doslova hravě se tak odlišíte od konkurence.

Kde všude lze AR filtry použít?


Téměř všude, třeba i v prezidentské kampani. AR filtry jsou v první řadě doménou digitálních her a sociálních sítí TikTok, Facebook, Instagram a Snapchat. A pokud jsou vymyšleny dobře, dokáží se – v dobrém slova smyslu – na těchto platformách postarat o rozruch a zvýšit interakci s vaší značkou.

“Business Factory má tah na branku. Neustále zlepšuje a hledá nové cesty, jak dosáhnout cíle. Za tento přístup jsme rádi, protože nás ujišťuje, že naše cíle jsou pro Business Factory klíčové.”

Radek Gorka, Allegro

Analytika

Analytika je bezcitná. Což je skvělé. Jak poznáte markeťáka, který pracuje s analytickými nástroji? Ví, co má dělat.

Webová analytika a měření

Jak vám může pomoci?


Zjistíte, nakolik je váš web funkční a co s tím dělat.

Služby

Jak se to dá zjistit?


Téměř vše, co návštěvník na vašich stránkách udělá, lze změřit díky speciálním nástrojům, z nichž nejznámější je Google Analytics. Získáte tak o chování vašich uživatelů dokonalý přehled a můžete jim přizpůsobovat obsah či přeskupovat jednotlivé prvky či celé sekce, aby se u vás lépe orientovali. Jednoduše, budete moci tunit web, dokud nebude fungovat tak, jak si přejete.

Při jakých typech stránek se vám to hodí?


Zejména u aplikací a e-commerce projektů je sledování uživatelského chování klíčové. Bez něj jen ztěží dosáhnete zvýšení svých prodejů. Naopak, správně nastavené nástroje pro měření a následná optimalizace vašich platforem se mohou poměrně rychle projevit ve vašich výnosech.

RFM analýza

Proč je důležitá?


Protože není zákazník jako zákazník.

Co znamená RFM?


Zkratka RFM znamená: Recency (Nedávnost), Frequency (Frekvence) a Monetary (Finanční hodnota). Podle těchto tří aspektů lze analyzovat vaše zákazníky a poté je rozdělit do skupin, pro které budete mít různá komunikační sdělení. Jinými slovy, budete lépe vědět, co, komu a jakým způsobem nabízet.

Jak se taková RFM analýza provádí?


Provádíme ji vlastními nástroji, které zvládnou analyzovat i velké objemy dat – vašich zákazníků.

Služby

MMM modeling

Jak vám může pomoci?


Zjistíte, zda a do jaké míry jsou vaše marketingové kampaně účinné.

Služby

Co to je a jak se to provádí?


MMM (Marketing Mix Modeling) označuje řadu principů, díky kterým umíme analyzovat nejenom kampaň jako celek, ale také její jednotlivé části. Tím, že se detailně podíváme se na váš marketingový mix, třeba zjistíme, že zpráva, kterou svému publiku odevzdáváte, je sice správná, ale nachází se na špatných kanálech. Ve výsledku dostanete analýzu toho, jak peníze, které jste do kampaně investovali, reálně ovlivnily úspěch firmy – povědomí, prodeje a výdělky. Na MMM využíváme naši vlastní technologii MarketingIntelligence.io.

Jak dlouho to trvá?


Tak dlouho, abychom získali opravdu cenné informace. Obvykle máme analýzu hotovou v horizontu několik týdnů.

Reporting

Jak vám reporting pomůže?


Pochopíte, co a proč funguje. A taky co nefunguje ani trochu.

Co to je a jak se to provádí?

Reporting, jak ho děláme u nás, není jenom o číslech a grafech. I my data z kampaní nejdříve převedeme do real-time grafů, pak vám ale vysvětlíme, co doopravdy čísla znamenají. Reporting vás také naučí správně nahlížet na vaše kampaně a porozumět tomu, zda a proč byly úspěšné. A jak by se daly do budoucna ještě zlepšit. Dobrá interpretace kontextu aktuálních výsledků totiž dokáže výrazně ovlivnit ty příští – a může být třeba důležitým vodítkem pro vaši kreativu.

Kdy dělat reporting?


Každá, i sebemenší kampaň by měla končit reportem výsledků. Pro získání ucelenějšího obrazu svým klientům vždy navrhujeme i live reporting v průběhu kampaně, kde mohou živě vidět, jak se kampaň vyvíjí.

Služby

Integrace dat

Proč integrovat data z různých zdrojů?


Získáte pořádek v datech a budete se lépe rozhodovat.

Jaká data je potřeba integrovat?


Nejčastěji jde o integrace spojené s informacemi z CRM systémů, sociálních médií, e-mailových (a dalších) kampaní. A do hry přichází i údaje z analytických nástrojů, o kterých jsme psali výše.

Jak probíhá integrace dat?


Jakákoli marketingová aktivita, včetně vaší poslední kampaně, generuje data. Tato data je třeba propojit s informacemi, které již máte k dispozici, jako jsou údaje z předchozích kampaní, sociodemografické informace o vašich klientech, prodejní čísla a údaje o tržbách. Data s odstupem sjednotíme a analyzujeme, abychom získali tzv. big picture – komplexní pohled na to, jak jednotlivé informace souvisejí a ovlivňují se navzájem. Data poté pomocí automatizaci integrujeme do reklamních systémů a identifikujeme vzorce, které můžeme aplikovat do dalších kampaní a aktivit, což nám maximalizuje efektivitu a snižuje náklady na reklamu.

Služby

Začneme tím, že se zaměříme na váš produkt. Pomůžeme vám ho zdokonalit a zajistíme, aby odpovídal potřebám a přání vašich zákazníků. Dále se postaráme o správné nastavení cenové politiky, abychom našli tu optimální cestu mezi ziskovostí a atraktivitou pro vaši cílovou skupinu.

Posledním klíčovým prvkem je místo, kde vaše zboží či služby dorazí k zákazníkům. Snažíme se zajistit, aby vaše produkty byly dostupné tam, kde je vaše cílové publikum nejčastěji hledá. Máme pro vás připraveny strategie distribuce, které vás přenesou na nové trhy a otevřou nové příležitosti.

"S Business Factory jsme byli velmi spokojeni. Díky jejich profesionálnímu přístupu k našim kampaním na Facebooku jsme byli schopni zvýšit počet zákazníků. Neustále přinášeli nové příležitosti a řešení pro optimalizaci našich kampaní, aby dosahovali těch nejlepších výsledků.”

Nina Mičíková, Tesco

Naši partneři,
kteří nám důvěřují.

Naši partneři,
kteří nám důvěřují.

  • “They took the time to truly understand my business goals and tailored a marketing strategy that exceeded my expectations.”

  • “They took the time to truly understand my business goals and tailored.”

Radek Gorka Performance Marketing Senior Manager of Allegro
Elinor Morar Customer Security Executive of Fila

100+

Zkušených marketérů napříč pobočkami

Nás si klienti nechodí vyzkoušet. Hledají jistotu špičkové práce.
A její záruku nachází právě ve zkušených seniorech, kterých máme opravdu hodně.

1.5 %

Celosvětového e-commerce adspendu

Stojíme za unikátními nástroji (ROI Hunter, Leadhub.co, MarketingIntelligence…), které využívají klienti od Brna až po Los Angeles.

14

Let bohatých zkušeností

14 let je v digitálním marketingu hodně. Spolupracovali jsme 
už s klienty všech velikostí. Proto přesně víme, jak komu pomoci.

80 %

Dlouhodobých partnerů

Někteří partneři – začínající 
i zavedené značky – doslova vyrostli s námi. Jejich věrnost 
je ta nejlepší reference. Přes 80 % stávajících klientů je s námi déle než 2 roky.

Kontakt