BF Life

5 důvodů, proč jsme se
rozhodli uspořádat stáž

2 minuty čtení
Barbora hlavoňová
Barbora Hlavoňová
Cesta do hlubin online marketingu aneb 5 důvodů, proč jsme se rozhodli uspořádat stáž
,,Stáž by měla být oboustranně obohacujícím zážitkem. Cenná pomoc pro naše týmy a studnice neocenitelných zkušeností pro stážisty.”
2 minuty čtení
Barbora hlavoňová
Barbora Hlavoňová

1. Podpora mladých talentů

Známe to všichni - každý inzerát hledá odborníky s několikaletou praxí, ale kde ji na startu kariéry nabrat? My jsme šli proti proudu! Stáž byla pro nás možností dát novým talentům šanci zabrousit do světa marketingu a jejich odhodlání a chuť se učit nám ukázaly, že jsme udělali správné rozhodnutí!

2. Smršť nových nápadů

Podle nás kreativita nemá hranice, občas ovšem nápady stávkují. Čerstvý vítr v podobě stážistů dokáže nakopnout, povzbudit a přinést mimo jiné i nové nápady a perspektivy, které nám připomněly, proč je marketing tak skvělý!

“Stáž by měla být oboustranně obohacujícím zážitkem. Cenná pomoc pro naše týmy a studnice neocenitelných zkušeností pro stážisty.”

Barbora hlavoňová, hr specialist

3. Rozvoj mentorství a partnerství

Dát šanci vyzkoušet si mentorství i těm, kteří si tuto roli ještě nikdy neosahali a vybudovat si pevné profesní vztahy. Nebylo to obyčejné mentorství, společně jsme vytvářeli příběhy, které byly o sdílení zkušeností nejen u virtuální kávy. Věříme v budování trvalých vztahů a tato stáž nám umožnila vytvořit nové spojení s mladými budoucími profesionály.

4. Investice do budoucnosti

Každá nová generace marketingových profesionálů formuje budoucnost tohoto odvětví. Uspořádání stáže byl skok do budoucnosti, naše investice do budoucích lídrů a kreativních sil. Věříme, že jsme znalostmi “nakrmili” budoucí marketingové superhrdiny.

Cesta do hlubin online marketingu aneb 5 důvodů, proč jsme se rozhodli uspořádat stáž

5. Zvýšení brand awareness

Stáž nám otevřela nové obzory, posilnila naše týmy a věříme, že v komunitě marketérů nám dodá šmrnc i respekt. Samozřejmostí je zvýšení povědomí o naší společnosti, chceme budovat kladný vztah k naší značce a vytvářet si pozitivní a pevné vazby.

Sdílet tento článek
Barbora hlavoňová
Barbora Hlavoňová

Přečti si víc článků z kategorie

Categories - mobile
Kontakt