

Kariérní cesta
Zaměstnavatelé obvykle hodnotí nové zaměstnance na základě zkušeností a odborných znalostí. To jim pomáhá určit dovednosti potřebné k plnění úkolů, zajištění kvalitní práce a převzetí zodpovědnosti. A v online marketingu to funguje podobně.
Juniorního marketéra například nepostavíme před úkol připravit, odprezentovat a obhájit strategii před novým klientem – tuto zodpovědnost zvládnou spíše zkušenější kolegové.
I v Business Factory rozdělujeme kolegy na juniory, mediory a seniory. To manažerům pomáhá lépe plánovat a řídit týmy. Jasně říkáme, jaká jsou očekávání, úkoly delegujeme a vytváříme plány rozvoje, které podporují růst každého člena týmu.

Jaké požadavky máme my v BFku?
Junior
- Zajímá se o online marketing a ovládá jeho základy.
- Má zkušenosti s platformami, třeba z kurzu nebo praxe během studia.
- Dokáže vyhodnotit výkonnost reklamních kampaní.
- Má komunikační dovednosti, logické myšlení a chuť se rozvíjet.
- V prvních třech měsících dostává rozvojový plán a pomoc zkušenějšího kolegy.
Medior
- Má zkušenosti s komunikací a správou klientských účtů.
- Rozumí online nástrojům a umí nabídnout užitečná doporučení.
- Koordinuje kampaně a přispívá k týmovým školením a tvorbě článků.
- Aktivně se podílí na optimalizaci kampaní a zlepšování výsledků.
- Umí řídit kreativní procesy a delegovat úkoly mezi kolegy.
Senior
- Má pokročilé znalosti PPC kampaní a širokou perspektivu na komunikační mix.
- Ovládá pokročilé techniky optimalizace a navrhuje inovační přístupy.
- Řídí klienty od počátečního nastavení až po komplexní strategické plány.
- Neustále hledá příležitosti pro zlepšení a inovace.
- Vzdělává tým a mentoruje mladší kolegy.

Štěstí přeje připraveným
Kariéra v digitálním marketingu je pestrá a neustále se vyvíjí. Pokud se rozhodnete pro performance, čeká vás dynamická cesta plná příležitostí.
A o tom, kde a jak se nejlépe učit a rozvíjet, si povíme příště.