Performance

Zkroťte Google Ads

2 minuty čtení
Jan patek
Jan Patek
Optimalizace na zisk je tady!
Chcete mít větší kontrolu nad ziskem z PPC kampaní? Google Ads přináší možnost optimalizace na profit – a zatím je k dispozici jen v beta verzi!
2 minuty čtení
Jan patek
Jan Patek

Od tržeb k ziskům

Donedávna mohli uživatelé v PPC kampaních od Googlu optimalizovat pouze na „tržby“. Pro přehled o skutečných ziscích sledovali metriku „náklady na prodané zboží“, která zahrnovala výdaje na nákup nebo výrobu prodaných produktů.

Marketingoví specialisté však tyto údaje při optimalizaci kampaní využít nemohli. Google v minulosti preferoval dražší produkty s vysokými tržbami, které však často měly nízké marže, což mohlo vést k finančním ztrátám pro obchodníky. Faktor nízkých marží nebyl upřednostňován záměrně, ale spíše nebyl brán v úvahu při optimalizaci kampaní.

Optimalizace na zisk je tady!

Novinka: Optimalizace na profit

Konečně se ale Google rozhodl jít s dobou a přináší možnost optimalizace na profit přímo v nastavení Google Ads. Tato funkce je zatím dostupná v beta verzi, takže pokud ji chcete vyzkoušet, požádejte o zpřístupnění svůj Google kontakt.

Co je potřeba k nastavení?

Splnit dvě podmínky!

Produktový feed musí obsahovat element „náklady na prodané zboží” – tedy nákupní nebo výrobní cenu každého produktu.

Optimalizace na zisk je tady!

Konverzní kód obsahuje údaje o prodeji na úrovni jednotlivých produktů (product-level sales data), včetně Merchant ID a informací o každé zakoupené položce (název, cena).

Optimalizace na zisk je tady!
Optimalizace na zisk je tady!

Tyto metriky je dobré využívat i tak, protože poskytují údaje o tom, jaké produkty si zákazníci skutečně koupili a nejen na co klikli.

A i my v BF testujeme optimalizaci na profit a brzy vám přineseme první výsledky našich testů!

Sdílet tento článek
Optimalizace vám nic neříká?

Víme, jak na to.

Napište nám!

Přečti si víc článků z kategorie

Categories - mobile
Kontakt