15 %
Engagement rate
2.6 M
Oslovených uživatelů
> 800
Unikátních příspěvků
Cíl kampaně
Továrna na třpyt aneb v hlavní roli produkt
Preciosa je renomovaný český výrobce křišťálu, který dobyl světová módní mola. Jeho třpyt využívají ve svých kolekcích světoví návrháři a slavné módní značky jako je Prada, Burberry nebo Jimmy Choo a róby s jejich kamínky vynesly Taylor Swift, Kim Kardashian, Katy Perry i mnoho dalších hvězd. To vše by byl skvělý obsah pro jejich sociální sítě, kdyby splňoval základní potřebu klienta – zvyšovat povědomí o tom, co opravdu prodává.
“Potřebujeme, aby lidi pochopili, že PRECIOSA jsou kamínky,
nikoliv, aby si mysleli, že prodáváme oblečení a kabelky.”
NAŠE ŘEŠENÍ
Výkladní skříň plná luxusního lesku
Hlavním kanálem pro zvýšení povědomí o značce a jejích produktech je Instagram, ze kterého jsme začali tvořit luxusní výkladní skříň, ve které si potenciální B2B zákazníci mohou prohlédnout celé portfolio křišťálových komponentů Preciosa.
Stěžejní přitom bylo, aby z námi vytvořených příspěvků bylo na první pohled zřejmé, že Preciosa neprodává hotové módní výrobky, nýbrž jednotlivé krystaly různých tvarů, barev a nejvyšší kvality, kterými jsou posety. A jelikož jsme ve světě módy a umění, dali jsme si záležet, aby to byla výkladní skříň plná vizuálně atraktivního obsahu, od které nebudete chtít odtrhnout zrak.
Inspirace, udržitelnost a
real-time marketing
Instagramem to nekončí, pro značku Preciosa jsme plnili kreativním obsahem také Facebook, na Pinterest jsme sdíleli inspiraci, co má jiskru a na profesní síti LinkedIn jsme ukázali zářnou budoucnost nejen zaměstnanců Preciosy, ale i udržitelnějšího světa. V rámci obsahové strategie jsme nezapomínali ani reagovat na významné dny, trendy i aktuální dění – například Den Země, vyhlášení barvy roku společnosti Pantone nebo populární hru Wordle. To vše pro americký trh.
Výsledky
Vysoký engagement rate a 2.6 milionu oslovených uživatelů
Díky kreativnímu řešení, postaveném na základních pilířích, které vycházejí se samotného produktu a reflektují jeho výjimečnost a obsahu, který je vizuálně atraktivní pro cílový segment módy a umění, jsme přitáhli pozornost k produktu a zvýšili tak povědomí o značce Preciosa jakožto předního výrobce křišťálových komponentů na světovém trhu.