Případová studie / Jak jsme s Jarabákem prodali robotické sekačky za desítky milionů

Jak jsme s Jarabákem prodali robotické sekačky za desítky milionů

Jak jsme s jarabákem prodali robotické sekačky za desítky milionů
Služby

300 %

nárůst tržeb

> 32 M

impresí

> 58 K

prokliků

Cíl kampaně

Robotické sekačky z hobby shopu Jarabák: Revoluce v péči o trávník  

Každé roční období má svá specifika, a o to více platí sezónnost v zahradnictví a zahrádkářství, kde je nutné reagovat na aktuální venkovní podmínky. Aby kampaň dosáhla maximálního efektu a Jarabák, přední prodejce zahradní techniky, se mohl stát hrdinou každé zahrady už na začátku jara, bylo nezbytné začít včas.

V Business Factory jsme při přípravách jarní kampaně pro Jarabáka na rok 2024 stanovili dva hlavní cíle.

  • Zvýšit povědomí o značce Jarabák jako spolehlivém dodavateli zahradní techniky.
  • Rozjet prodeje jejich robotických sekaček jako "must-have" vybavení pro nadšené zahrádkáře i skutečné zahradní profesionály.

“Díky znalostí a přehledu trhu, jsme věděli, že vsadit na robotické sekačky bude letos ten správný krok. Celkové prodeje, které jsme s Business Factory dosáhli, však předčily naše očekávání. Oceňujeme hlavně dobrý timing a rozložení komunikace napříč všemi kanály, kde se náš cílový segment zákazníků nachází.”

Marek Relich, vedoucí marketingu, Jarabák

Jak jsme s jarabákem prodali robotické sekačky za desítky milionů

NAŠE ŘEŠENÍ

Kombinace offline a online marketingu

Pro značku Jarabák jsme spojili to nejlepší z online a offline marketingových kanálů, aby se robotické sekačky dostaly do povědomí nadšenců do zahradní techniky v různých fázích nákupního procesu - od budování povědomí až po podporu rozhodování o nákupu.

Robotické sekačky se objevily v rádiu, televizních spotech a vynikly na billboardech. Velký důraz jsme v Business Factory samozřejmě kladli na využití online marketingových nástrojů. V online části kampaně jsme využili platformy jako Google Ads, Meta Ads, Sklik a DV360.

Reklamu na tento sortiment s logem Jarabák jste mohli vidět také jako krátká videa na YouTube, příspěvky na sociálních sítích nebo bannerovou reklamu.

Díky kombinaci online a offline marketingu jsme úspěšně oslovili zájemce o moderní zahradní techniku, ať už sledují televizi, nebo se pohybují online.

Jak jsme s jarabákem prodali robotické sekačky za desítky milionů
Jak jsme s jarabákem prodali robotické sekačky za desítky milionů

"Máme radost z toho, jak se nám povedlo propojit online a offline kanály. To mělo přímý dopad na růst tržeb u robotických sekaček a naše snaha využít různé marketingové kanály se rozhodně vyplatila. Výsledky nás velmi těší a už teď přemýšlíme, co uděláme pro Jarabáka příště.”

Ondrej_ppc specialist

Výsledky

Meziroční nárůst tržeb o více než 300 % ve srovnání s minulým rokem

Marketingový koktejl z offline a online kanálů se ukázal jako klíč k vysoké úspěšnosti kampaně. Podařilo se nám oslovit cílovou skupinu a probudit v ní zájem o robotické sekačky jako pomocníky pro každý trávník. Dosáhli jsme výrazného nárůstu prodejů, širokého pokrytí a zvýšení povědomí o značce Jarabák.

A pomyslná třešnička na dortu? Ani po skončení kampaně zájem o robotické sekačky neutichl. Tento sortiment se i nadále prodává, i když jsme už uprostřed letního období.

Jak jsme s jarabákem prodali robotické sekačky za desítky milionů

Kontakt