300 %
nárůst tržeb
> 32 M
impresí
> 58 K
prokliků
Cíl kampaně
Robotické sekačky z hobby shopu Jarabák: Revoluce v péči o trávník
Každé roční období má svá specifika, a o to více platí sezónnost v zahradnictví a zahrádkářství, kde je nutné reagovat na aktuální venkovní podmínky. Aby kampaň dosáhla maximálního efektu a Jarabák, přední prodejce zahradní techniky, se mohl stát hrdinou každé zahrady už na začátku jara, bylo nezbytné začít včas.
V Business Factory jsme při přípravách jarní kampaně pro Jarabáka na rok 2024 stanovili dva hlavní cíle.
- Zvýšit povědomí o značce Jarabák jako spolehlivém dodavateli zahradní techniky.
- Rozjet prodeje jejich robotických sekaček jako "must-have" vybavení pro nadšené zahrádkáře i skutečné zahradní profesionály.
“Díky znalostí a přehledu trhu, jsme věděli, že vsadit na robotické sekačky bude letos ten správný krok. Celkové prodeje, které jsme s Business Factory dosáhli, však předčily naše očekávání. Oceňujeme hlavně dobrý timing a rozložení komunikace napříč všemi kanály, kde se náš cílový segment zákazníků nachází.”
Marek Relich, vedoucí marketingu, Jarabák
NAŠE ŘEŠENÍ
Kombinace offline a online marketingu
Pro značku Jarabák jsme spojili to nejlepší z online a offline marketingových kanálů, aby se robotické sekačky dostaly do povědomí nadšenců do zahradní techniky v různých fázích nákupního procesu - od budování povědomí až po podporu rozhodování o nákupu.
Robotické sekačky se objevily v rádiu, televizních spotech a vynikly na billboardech. Velký důraz jsme v Business Factory samozřejmě kladli na využití online marketingových nástrojů. V online části kampaně jsme využili platformy jako Google Ads, Meta Ads, Sklik a DV360.
Reklamu na tento sortiment s logem Jarabák jste mohli vidět také jako krátká videa na YouTube, příspěvky na sociálních sítích nebo bannerovou reklamu.
Díky kombinaci online a offline marketingu jsme úspěšně oslovili zájemce o moderní zahradní techniku, ať už sledují televizi, nebo se pohybují online.
"Máme radost z toho, jak se nám povedlo propojit online a offline kanály. To mělo přímý dopad na růst tržeb u robotických sekaček a naše snaha využít různé marketingové kanály se rozhodně vyplatila. Výsledky nás velmi těší a už teď přemýšlíme, co uděláme pro Jarabáka příště.”
Výsledky
Meziroční nárůst tržeb o více než 300 % ve srovnání s minulým rokem
Marketingový koktejl z offline a online kanálů se ukázal jako klíč k vysoké úspěšnosti kampaně. Podařilo se nám oslovit cílovou skupinu a probudit v ní zájem o robotické sekačky jako pomocníky pro každý trávník. Dosáhli jsme výrazného nárůstu prodejů, širokého pokrytí a zvýšení povědomí o značce Jarabák.
A pomyslná třešnička na dortu? Ani po skončení kampaně zájem o robotické sekačky neutichl. Tento sortiment se i nadále prodává, i když jsme už uprostřed letního období.