94
leadů
1/3
třetinová cena za lead oproti ostatním kanálům
5
prodaných vozů
Cíl kampaně
Získat co nejvíce zájemců o nový vůz Peugeot
Oblíbenou kampaň „7 dní Peugeot“ přenesla automobilka mimo jiné i na Facebook. A udělala dobře. Díky kombinaci videoreklam, carousel postů, remarketingu a Lead Ads získala během 12 dnů téměř stovku zájemců a oproti kampaním mimo Facebook výrazně nižší cenu za lead.
Cílem kampaně bylo dokázat, že Facebook je pro automobilku vhodným médiem pro oslovování potenciálních zákazníků. Konkrétními cíly bylo přivést na stránky klienta co největší množství relevantního trafficu a dále vygenerovat co nejvyšší počet leadů. Stojí za pozornost, že zatímco ostatní automobilky sledují za primární konverzní ukazatel registrace na testovací jízdy, u Peugeotu jde o žádost o obchodní nabídku.
NAŠE ŘEŠENÍ
Rozdělení kampaně na dvě fáze
Abychom podpořili pocit naléhavosti a výjimečnost nabídky „7 dní Peugeot“, byla celá kampaň rozdělena do dvou fází:
- „teaser“ kampaň, kde jsme pomocí videoreklamy představovali jednotlivé komunikované modely
- „promo“ týden s výkonnostní částí kampaně
Peugeot ČR patří mezi naše nejpokročilejší klienty. Od začátku byli připraveni poskytnout potřebné údaje pro specifické možnosti facebookové reklamy (CA, WCA, LLA, remarketing). Díky propojení CRM systému přímo přes API Facebooku se tak odeslané kontakty budou zpracovávat automaticky včetně okamžitého odeslání jednotlivým dealerům. Prodejci sítě Peugeot tím dokáží oslovit zájemce o vůz bezprostředně po odeslání formuláe a zvýší tím finální konverzní poměr.
“Vzhledem k faktu, že někteří naši dealeři leady v tomto množství nestíhají zpracovávat, aby neutrpěla kvalita, prosíme o regulační opatření, které zajistí jejich rovnoměrný přísun.”
Aleš Zavoral
Marketing Manager of Peugeot Česká Republika
Výsledky
Minimálně pět prodaných vozů
Lednová kampaň „7 dní Peugeot“ prokazatelně vedla k prodeji minimálně 5 vozů, včetně modelu 508 RXH, jehož pořizovací cena v základní nabídce činí 960 000 Kč.
Co na to klient
“Výsledná cena za dodaný lead byla třetinová ve srovnání s kampaní běžící mimo Facebook. Google Analytics dále ukázaly, že traffic z facebookové kampaně dodaný platformou ROI Hunter vykazoval lepší hodnoty i v kvalitativních parametrech typu bounce-rate a ATS.“
Jiřina Záluská
Marketing Manager of Peugeot Česká Republika