Případová studie / Hypotéky za 1,3 mld Kč pro Českou spořitelnu

Hypotéky za 1,3 mld Kč pro Českou spořitelnu díky výkonnostní kampani na Facebooku

Hypotéky za 1,3 mld kč pro českou spořitelnu
Služby

1639

Schválených žádostí o hypotéku

1,3 mld Kč

Celkové tržby z kampaně

145 Kč

Cena za jednoho zákazníka

Cíl kampaně

Získání nových zákazníků díky reklamě na Facebooku

Česká spořitelna nabídla nový produkt s garantovanou úrokovou sazbou 2,38 % ročně. Rozhodla se s Business Factory rozjet kampaň na Facebooku, aby zasáhla správné publikum, získala nové zákazníky a dosáhla většího podílu na trhu.

NAŠE ŘEŠENÍ

Využití dat, detailní segmentace a optimalizace přes Facebook API

Česká spořitelna šla do kampaně s promyšleným nápadem a začala šířit nové hypotéky skrze word of mouth. Počáteční nabídka byla roční úroková sazba 2,68 % až po 100 % hodnoty nemovitosti. Jakmile na tuto nabídku zareagovalo 250 lidí, sazba klesla na 2,38 %. Tenhle počin pak značně motivoval lidi, aby o kampani řekli svým přátelům.

Banka mezitím použila vlastní data k sestavení vlastního okruhu uživatelů. Posbírala na Facebooku lidi, kteří již jednu z jejích hypoték mají. Ty pak segmentovala podle toho, kolik let jim zbývá do splacení hypotéky, a vytvořila publikum podobné stávajícím zákazníkům (Lookalike Audience), aby na Facebooku našla lidi, kteří mají podobné charakteristiky. Na toto publikum cílila reklama, která vyzývala ke sjednání nové hypotéky. Dále jsme bance vytvořili vlastní okruhy uživatelů z těch, kdo na jejích webovkách navštívil sekci hypotéky, ale neproběhla tu žádná konverze. I na tyhle potenciální zákazníky ušila reklamu na míru.

Na celou kampaň jsme využívali naši technologii ROI Hunter, pomocí které jsme řešili A/B testování a optimalizaci na finální kvalitu leadu. 

Hypotéky za 1,3 mld kč pro českou spořitelnu

Výsledky

1776 kvalitních leadů a hypotéky za 1,3 miliardy Kč

Během 2 týdnů kampaně nasbírala Česká spořitelna 1776 žádostí, z nichž 1639 označila za schválené. Potenciální klienty navíc zasáhla neuvěřitelně účinně, protože se zečtyřnásobil i počet zájemců o vkladní knížky. Částka vynaložená na jednoho zákazníka přitom byla 144,57 Kč. Suma sumárum, banka díky reklamní kampani na Facebooku získala ohromující tržby 1 286 827 500 Kč.

Co na to klient

“Klíčem k úspěchu bylo použití Facebook API technologií a povzbuzování lidí ke sdílení této nové hypoteční příležitosti. Vytvořili jsme tisíce velmi segmentovaných reklam a propagovali lidské příběhy. V podstatě jsme využili všechna dostupná data a technologie, které Facebook nabízí.”

Hypotéky za 1,3 mld kč pro českou spořitelnu

Lukáš Burda
Digital Marketing Team Lead @ Česká spořitelna

Kontakt