Spotlight blog

Jak na konverzní poměr v GA4 reportech

Konverzní poměr je užitečná metrika, na kterou se určitě vyplatí podívat při vyhodnocování marketingových kampaní a kanálů. Ve starších GA3 (Universal) byla metrika...

Zvýšení dosahu s novou kampaní Youtube Shorts v rámci podzimní brandové kampaně BAUHAUSU

Stejně jako každý podzim či jaro jsme pro našeho klienta BAUHAUS spravovali brandové kampaně. Téma letošního podzimu bylo loučení se s odcházejícími stroji...

Sklik: Cílení v obsahové síti v roce 2023

Sklik v poslední době rozšířil možnosti cílení v obsahové síti. Kromě klasických možností jako jsou zájmy, témata, klíčová slova, umístění, zájmy o koupi...

3 Google Ads a Sklik skripty, které pravidelně používáme

Skripty pro Google Ads a Sklik jsou skvělou volbou, pokud chcete ušetřit čas a zefektivnit práci. V Business Factory je používáme pro automatizaci...

Jak jsme pomohli e-shopu s doplňky a hračkami pro děti zvýšit tržby o 224% díky produktové analýze od ROI Hunter

Klient, který na e-shopu prodává sortiment zboží pro maminky a děti, nás oslovil s požadavkem, abychom mu pomohli s hledáním příležitostí k růstu....

Tajemná Performance max? Jak z ní získat maximum dat pomocí sheetu nebo scriptů

Rozhraní Google Ads si stále nechává spoustu dat o výkonu Performance max kampaní pro sebe. Naštěstí existují i jiné způsoby, jak z ní...