Facebook zavádí v Marketplace nové možnosti reklamy

19 června, 2018
2 minuty čtení
newsfeed.cz
newsfeed.cz
Facebook zavádí v Marketplace nové možnosti reklamy
19 června, 2018
2 minuty čtení
newsfeed.cz
newsfeed.cz

První novinka umožní uživatelům Marketplace zlepšit pozici jejich inzerce pomocí placené reklamy. Druhá se týká firem, které budou moci cílit svou reklamu i do prostředí Marketplace. Funkce jsou zatím zaváděny na území USA, Kanady, Austrálie a Nového Zélandu, ale brzy se na ně můžeme těšit i v dalších zemích.

Aplikaci Marketplace využívá měsíčně kolem 450 miliónů lidí, kteří tu mohou prodávat i nakupovat. A protože roste na popularitě, Facebook se soustředí na jeho vylepšování, jako například naposledy, kdy zveřejnil možnost vyhledávat firmy a služby na základě recenzí, hodnocení a lokality. A právě zavedení reklamy zvyšuje možnosti prodeje pro uživatele i firmy.

Pokud budou chtít uživatelé prodat nějaké zboží, jako třeba použitý nábytek či automobil, na příspěvek bude možné aplikovat placenou reklamu, aby se jejich produkt v katalogu dostal do popředí. U příspěvku se objeví malý nápis, že se jedná o sponzorovaný obsah.

Facebook zavádí v marketplace nové možnosti reklamy

Uživatelé si budou moci nastavit:

  • rozpočet reklamy
  • dobu, po kterou bude reklama aktivní
  • cílení na uživatele starší 18 let
  • cílení podle lokality PSČ

Další varianty cílení nebudou zatím k dispozici.

Kromě toho Facebook umožní firemním stránkám cílit reklamy do prostředí Marketplace, kde se budou zobrazovat mezi klasickými inzeráty uživatelů.

Facebook zavádí v marketplace nové možnosti reklamy

Firmám se tak rozšíří možnosti umístění reklamy kromě Instagramu, Facebooku a Messengeru také do této prodejní aplikace.

Business Factory | International marketing agency focused on scalable growth
cz
    Kontakt