Facebook testuje nová upozornění pro zvýšení engagementu

4 května, 2022
1 minuta čtení
newsfeed.cz
newsfeed.cz
Facebook testuje nová upozornění pro zvýšení engagementu
4 května, 2022
1 minuta čtení
newsfeed.cz
newsfeed.cz

Facebook se snaží neustále vymýšlet nové způsoby, jak uživatele v aplikaci zaujmout a udržet je v ní. Nejnovější experiment má podobu bublin v záložce Oznámení, které vás upozorní na nové příspěvky sdílené vašimi známými.

Někteří uživatelé Facebooku na iOS už v horní části feedu notifikací vidí nové bubliny, které podobou připomínají Stories a slouží jako rychlé odkazy na nejnovější příspěvky. Když na bublinu, respektive profilovou fotku daného uživatele kliknete, zobrazí se seznam jeho nejnovějších příspěvků.

Facebook tím chce maximalizovat zapojení a ukazovat, že se na platformě pořád něco děje. Zároveň to může řešit situaci, kdy kvůli algoritmu sociální sítě přicházíte o některé aktualizace.

Facebook testuje nová upozornění pro zvýšení engagementu
Zdroj: Matt Navarra

Nový formát oznámení se momentálně testuje s vybranými uživateli a zatím není jasné, kdy ho Facebook zavede globálně.

Business Factory | International marketing agency focused on scalable growth
cz
    Kontakt