Zvýšení dosahu s novou kampaní Youtube Shorts v rámci podzimní brandové kampaně BAUHAUSU

Stejně jako každý podzim či jaro jsme pro našeho klienta BAUHAUS spravovali brandové kampaně. Téma letošního podzimu bylo loučení se s odcházejícími stroji s hlavní komunikační linkou prodloužení záruky na 5 let. V emotivních videospotech anebo na bannerech nesměl chybět český herec Vojta Kotek, který je s kampaněmi BAUHAUSU neodmyslitelně spjat již několikátým rokem. 

V Business Factory jsme se rozhodli v rámci této kampaně otestovat několik novinek. První novinkou bylo využití tzv. DOOH (digital out of home) prostřednictvím RTB platformy Ad formu. Reklamy jste tak v září a říjnu mohli poprvé vidět, jak online, tak na digitální outdoorové obrazovce v pražském Kačerově.

Druhou novinkou byla zbrusu nová Video Reach kampaň 2.0 (VRC), která byla v této době ještě v Beta verzi a pro mnoho účtů tak nepřístupná. Velkou výhodou této kampaně je, že její videa lze spustit pouze v Youtube Shorts, ve formátu, který se těší oblibě zejména v poslední době. Tuto kampaň jsme cílili akvizičně. 

Souběžně s VRC jsme propagovali videa v kampaních optimalizovaných na cenu za zhlédnutí a s akvizičním nebo remarketingovým cílením. Ostatní kampaně však byly spuštěné dvojnásobně dlouhou dobu, celé září a říjen, kdežto VRC pouze měsíc. Za kratší období měla však stejný počet zobrazení jako ostatní akviziční kampaně dohromady. Z celkových 10 269 546 zobrazení, se videa v rámci Youtube Shorts zobrazily 5 191 250 krát. Kampaň na Youtube Shorts tak předčila naše očekávání. 

Related Posts